Sunday 9 October 2011

sahabat

ok .ok .ok. aku tau .ramai marah sbb aku dah lame x update blog.
aku tau korg sume rindu aku.. nk tau pasal perkembangan aku yg semmg nya da semakin kembang ni,sory2. i busy..well baru blk dr london kn. well..baru pindah sana. yeh..seronok lah jugak.
#pffft!
enough syuhada! enough! kau xpayah nk bajet sgt.
yg follow kau xsampai 10 org pn!
kau ingat kau blogger hebat mcm nurul talk2! meiahuolls? ataupn maria tunku sabri aka maria elena?!
ouh pliss lah syuhada.

actly lama xupdate blog sbb malas. ! M to the A to the L to the A to the S !!!
korg xfaham ke malas 2 ape? malas 2 mcm itik la. tp hidung dia mcm buaya sikit then dia ade tanduk mcm kambing. emm..ok pelik kalau bayangkan.

fine .mcm ni. lepas bln puase hari 2. ala ramadhan kan aku last update blog. xbace ke entry yg last.
ha..tau kn. aku start busy lah kononnya.well..finals mula mendekati aku. then terus grab aku & memeluk se erat2 nya sampai aku xdpt melepas kan diri. 2 yg xdpt update blog.& hampir terlupe password.
boleh x korg save password aku? nnt aku lupe aku tye korg. (&^%@!_) ha..simpan tau password ni.
so ..so.. ha. mcm 2 lah cte nya.
korg xpayah la tau sgt sbb ape aku x hapedat blog ni. lgpn bkn korg tye kan. aku yg over cerita. ok.ape2 lah

ok. back to the top. i mean title. ---> SAHABAT
aku dihadiahkan 2 org sahabat yg sekepala. sekaki. . setangan yg sgt best & hebat. ha! kau ada sahabat mcm ni. kau mampu ke mempunyai mereka? ok. dah pegi cari sahabat korg sekarang.
semalam hang out ngn dorg mmg best. syiiiioooook gitu. eh lupe bg tau nama.
nama dorg ialah ariel peterpan & maria ozawa.
ye ye..aku tau. korg jgn lah terkejut sgt! eleh..mcm xbiasa pulak.
well. mmg dulu dorg ade kes. tp xpe lah kn. skrg dorg da insaf.
(amirul aizat abdullah. & nur juliana abd. sani.)
what a beautiful name. what a beautiful person.
aww~ aww~

keluar dr pukul 12 pm ~ 9 pm
penat . layan pangai gile masing2 lagi. tp mmg have fun sgt ngn dorg sbb ktorg jarang jumpe lepas tamat zaman persekolahan.masing2 sambung study tempat yg lain. ha. sape kate ktorg xboleh berjaya?! hebat x? hebat x?

--->bowling
----->makan2 kat resepi rahsia
------------------>pantai klebang
------------------------->jonker walk
-----------------------------> photoshoot :)

actly hang out ni especially   special  for jue. sbb ..HAPPY BELATED BDAY girl!
ha..mcm 2. jue. sory sbb xbg kau hadiah. eh. bkn xbg.kau akn dpt hadiah kau. tp late.
sory.sory. sory.
tunggu taw! <3

jum tgk kami beraksi! watchaaa!

si cantik bday girl :p


bowling ^_________^






jue! cpt tgk sana . ade mamat handsome!


see..kitorg ade gelang ni . gelang persahabatan :)
beli 1 = rm 4
beli 3 = rm 10
jue+ ada + eijat = 3

the driver ;)


makan . makan.


BESTIES :)



4 comments:

  1. wowwww , nama baru untuk aku =D
    the reader , mari ke blog saya pula
    eijatabdullah.blogspot.com
    haha

    ReplyDelete
  2. nama baru untuk kau??
    oi! xpayah nk tarik follower sgt la kn. yg follow aku pn brape kerat je.haha..

    ReplyDelete
  3. "well memang dulu dorang ada kes" weehh mcm aku pulak yang buat kes tu.hahaha mari ke blog saya juga
    ikissyoulastsummer.blogspot.com
    hahaha

    ReplyDelete
  4. ingat tak balai polis batang tiga. hahahahah...
    dah kau nk jugak ajak follower. ha. ahmek! ahmek! haha..

    ReplyDelete