Friday 14 October 2011

cuti semester

ugh..cuti semester??cuti yg paling aku tunggu2..tapi atlast aku mcm xsuke. sbb aku bosan!bosan tau x ape? bosan 2 mcm kau xtau nk buat ape..kadang2 aku rase janggal x pegang buku, xstudy.. ecehceh..konon.
yela,before cuti sem hari 2 aku ade gap 2minggu tuk jawab lagi 2 paper. mula2 agak kebuntuan nk blk rumah ke x masa tuu..last2 aku blk je la.study kat rumah. tp betol ke study??itulah persoalannya.hey! study lah! dok penang nnt aku asek mkn nasik kandar je. n ckp utagha.."hang nak pi mana?!" haha..actly 2je aku reti ckp sbb kwn aku kate aku ckp utagha buruk --'  ...  fine!aku akn berusaha tuk ckp lebih baik.korg perasan x? perasan ape..korg  tak perasan ke??aku tambah gadjet baru. hebat x?hebat kan..shoutmix chat. eh yeke nama menatang 2?jap aku cek.ha betol lah! tp xde sape pn nk chat aku sbb aku pn xpaham nk gune benda ni sume.bhaahahah..ok. lawak ke. aku tetibe rajin menghupdate blog. kenape??sbb aku nga bosan. kejap je ni. nnt aku da blk uitm blk xde maknenye aku nk berblogging. next sem busy dgn nk handle gathering. aku pulak naib presiden kelab HATSS (hotel and tourism student society) uuu..kau ingat kau hebat ke syuhada. tapi mmg aku hebat! --'

cuti mmg membosankan. 1st sbb aku xde duit. xpe nnt mintak abah. "kau ingat abah nk bg!" ok.xpe .abaikan. setiap hari, EVERYDAY! aku akn tido lambat n of cz bgn lambat gak. so kepala aku agk pening lately. maybe ia xbiasa dgn perubahan yg mendadak ni.xpe kepala, nnt naik sem ni kau akn bgn pagi selalu sbb :




  • Time Table for SEM4

    MON : 10AM-12.50PM COST CONTROL BKH 4.10
               (C1) 5PM-6.50PM HOUSEKEEPING (PRAKTIKAL) HM HSK
               (C2) 5PM-6.50PM FRONT OFFICE (PRAKTIKAL) HM MKOM-H2

    TUE : 8AM-9.50AM BJP BKH 4.8
             11AM-1.50PM HOUSEKEEPING (TEORI) PERDA 9
             4PM-5.50PM MARKETING BKH 3.6
             6PM-8.50PM FRONTOFFICE (TEORI) BKH 4.10

    WED : 8AM-9.50AM HOTEL ACC DKH A
               (C1) 5PM-6.50PM FRONT OFFICE (PRAKTIKAL) HM MKOM-H2
               (C2) 5PM-6.50PM HOUSEKEEPING ( PRAKTIKAL) HM HSK

    THU :  8AM-9.50AM MARKETING PERDA 10
               10AM-11.50AM HOTEL ACC PERDA 18
               2PM-3.50PM BJP BKH 4.8


    **eco xda lagi, so nnt akn di UPDATE lain ok :D
     ·  · Report · October 10 at 2:14pm
  • cool right .

1 comment:

  1. Salam kenalan dari shah. Tujuan shah singgah sini sebab nak ajak korang
    semua join FOLLOWER GIVEAWAY shah yang baru sahaja dilancarkan :)

    kalau berminat boleh join di sini ye: http://shah-cyber.blogspot.com/2011/10/giveaway-pertama-sc-di-blog-baru-ni.html



    Giveaway: http://shah-cyber.blogspot.com/2011/10/giveaway-pertama-sc-di-blog-baru-ni.html

    ReplyDelete