Thursday 13 October 2011

Hargailah org yg kita miliki

ouh lelaki idaman . ouh my mr. right.. where are you!?
hai strangers. hai stalker. hai peeps! hai.hai .hai semuaaa...
aku nk share sesuamthing dgn korg .lelaki idaman bkn lelaki andaman ye.
sape je aweks2 ,makwe2, girlfren2,mata air atau pun taik mata tak nak cari boyfren yg kire perfect bg dorg?sape weh sape! ok.dah.diam.
kalau korg.eh x "korg" 2 utk perempuan je aku tye.kalau korg nk mcm mane? adakah mcm ni


ouh. aaron aziz  **
lelaki yg mcm mane aku nk :
pandai *main gitar
romantik
kelakar
every week bagi aku fresh flowers kalau boleh
hengsem
suka belajar mcm kalau aku masuk U,dia pn mesti sama
ade kereta
banyak duit
selalu bawak aku pegi shopping, holiday
pandai pujuk aku
fahami aku
tak kuat marah
sabar
cerah bkn putih bebenau
tinggi dari aku
wangi harum semerbak kasturi .eh tu hantu..
berfesyen .ok gay kot 2.mata biru .
bermuscle tak nak mcm malik nor
aww~aww~

ok..dah .tuu je kot. tapi. tapi kau xpayah nk memilih sgt perempuan!!! tak, aku ckp kat diri aku.bkn kau.ye,bkn kau. kau nk yg perfect je tp ade ke laki kaya,hangsems,mata biru 2 nak kau? nobody perfect!yes!kau nk memilih sgt mmg sampai tua kau susah nk jumpa mr. right kau tuu.. tuih! *tetibe mmg manusia xpernah puas. ape yg kite dpt kite nk lebih lg.lg dan lg .xtau la sampai bila kite akn puas dgn semua ni.so, sesuamthing yg aku nk bg tau korg kat sini. hargailah ,appreciate weh sesiapa je kat depan korg. ye depan korg sekarang. cube tgk depan korg,siapa? hargailah dia! tak,jgn lampi lampu sgt.faham sendiri. i remind for myself too. :')
this is a guy who i miss already


skype :')

for muhammad farhan , dada still tunggu an call dada. texting dada. dada tau an marah kat dada sbb dada nk try ubah cara kite. dada nk ubah an. dada suruh an berhenti merokok. dada suruh an tukar ni tukar tuu..tapi dada bersebab.dada syg an. dada tak nak hilang an. jgn la merajuk lagi. an kate jgn kacau an sampai an text dada.tp dr semalam dada tunggu xde pun. janganlah marah lagi..nanti sape nk buat lawak dgn dada. sape nk skype dgn dada.siapa nk marah dada kalau dada buat silap. siapa nk ckp dada bdk chomel..yg lain semua ckp dada gemok. :'(. ..farhan..dada rindu an. dada takut nak text an.nnt an benci dada...dada rindu call an.dada xkesah pn an nk tengking dada kalau dada call sbb dada faham an br bgn tido. an mcm bad mood je...kan? :') dada xpernah berubah.dada xpernah syg org lain. dada tau dada silap dulu. dada kn da janji xbuat lagi? dada rindu an senyum.kenape kite selalu gaduh?  kite kn dah lama..almost 7years. an..xsyg dada lg ke...lupe bkn bermakna dada xingat. dada tau an marah dada lupe bila an tye ape hadiah hari jadi an bg dada thn ni. diam bkn sbb xnk layan. an tau dada ni pekak sikit..an... :'|
dada rinduu...





No comments:

Post a Comment